We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hlavný účtovník/čka
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 3 500 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Tvorba finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti a dohľad nad ich realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti
• Reprezentácia organizácie na rokovaniach s obchodnými partnermi, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti
• Vedenie tímu (5 účtovníci pre rôzne oblasti)
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti
• Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti
• Zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch podnikového hospodárenia
Financie
• Dohľad nad správou hlavnej účtovnej knihy, vrátane všetkých došlých a vystavených faktúr, podkladov a uzatváranie DPH, správa evidenčného denníka atď.
• Príprava zaúčtovania dane z pridanej hodnoty pre firemných zákazníkov
• Pomoc pri príprave štvrťročných a ročných účtovných závierok
• Pomoc pri správe pokladnice vrátane krátkodobého plánovania likvidity
• Dohľad nad komplexnými mesačnými účtovnými uzávierkami, vrátane zladenia súvahových kódov, medzi firemné účty, atď.
• Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti
• Spolupráca na tvorbe finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu spolu s generálnym manažmentom, príprava celoročného finančného reportingu
• Sledovanie provízií, výdavkov, kontroling, predikcie
• Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
• Údržba systému účtov, prognóza, sledovanie rozpočtu
• Spolupráca s audítormi na uzavretí účtovníctva pre podanie na centrálu spoločnosti
• Spolupráca s účtovnícko-konzultačnou spoločnosťou
• Správa a úprava smerníc a účtovných postupov
• Reprezentácia organizácie na rokovaniach s obchodnými partnermi, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti
• Vedenie tímu (5 účtovníci pre rôzne oblasti)
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti
• Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti
• Zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch podnikového hospodárenia
Financie
• Dohľad nad správou hlavnej účtovnej knihy, vrátane všetkých došlých a vystavených faktúr, podkladov a uzatváranie DPH, správa evidenčného denníka atď.
• Príprava zaúčtovania dane z pridanej hodnoty pre firemných zákazníkov
• Pomoc pri príprave štvrťročných a ročných účtovných závierok
• Pomoc pri správe pokladnice vrátane krátkodobého plánovania likvidity
• Dohľad nad komplexnými mesačnými účtovnými uzávierkami, vrátane zladenia súvahových kódov, medzi firemné účty, atď.
• Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti
• Spolupráca na tvorbe finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu spolu s generálnym manažmentom, príprava celoročného finančného reportingu
• Sledovanie provízií, výdavkov, kontroling, predikcie
• Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
• Údržba systému účtov, prognóza, sledovanie rozpočtu
• Spolupráca s audítormi na uzavretí účtovníctva pre podanie na centrálu spoločnosti
• Spolupráca s účtovnícko-konzultačnou spoločnosťou
• Správa a úprava smerníc a účtovných postupov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je stabilná spoločnosť.
Našim klientom je stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
financie
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax a znalosti podnikových financií a firemného účtovníctva - minimálne niekoľkoročnou odbornou praxou v oblasti účtovníctva v spoločnosti, najlepšie v nadnárodnej spoločnosti
- Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva
- Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
- Znalosť slovenských GAAP a IFRS štandardov
- Znalosť účtovného software
- Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
- Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
- Silné zručnosti v Exceli
- Schopnosť prezentovať manažmentu
- Orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva
- Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
- Znalosť slovenských GAAP a IFRS štandardov
- Znalosť účtovného software
- Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
- Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
- Silné zručnosti v Exceli
- Schopnosť prezentovať manažmentu
- Orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4815653
Posting date: 24.4.2024
2024-04-24
location: Bratislava Position: Audítor, Ekonóm, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Vedúci oddelenia Company: Pro HR
Basic salary component (gross): 3 500 EUR/mesiac