Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zamestnanec koordinácie tovaru (m/ž) - Martin
OBI predajňa Martin, Obchodné centrum Turiec, Martin-Záturčie
DOKÁŽEME ČOKOĽVEK s našimi kolegami – s Vami! DOKÁŽETE ČOKOĽVEK s OBI.
Zaujala vás naša ponuka? V tom prípade nám pošlite svoju žiadosť o pracovnú pozíciu online! K žiadosti pripojte všetky požadované podklady, ktoré nám sprostredkujú presný obraz o vašom doterajšom profesionálnom živote.
Poslať spoločnosti životopis
V OBI umožňujeme ľuďom kreatívne a individuálne navrhovať svoje domovy. Preto neustále vyvíjame inovácie a užitočné riešenia, ktoré uľahčujú prácu domácim majstrom.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Sme lídrom na trhu medzi európskymi predajňami pre domácich majstrov. Ako je to možné? Pretože všetkých našich 43 000 zamestnancov v 10 krajinách žije srdcom a myšlienkou pre naše DOKÁŽETE ČOKOĽVEK.
Pridajte sa k OBI a spoločne zdieľajme vášeň pre poradenstvo a predaj.
Mzdové podmienky (brutto): Od 1 232 EUR/mesiac
Vaše úlohy:
Pri koordinácii zásob viete, či a kedy je potrebné tovar objednať. Vždy máte prehľad o zásobách a zabezpečujete, aby naši zákazníci mohli nakupovať všetko, čo potrebujú.
Prázdne regálové priehradky sú pre Vás nočnou morou, ktorá sa nikdy nestane realitou, pretože na svojom úseku máte prehľad o aktuálnom stave tovaru, číslach predaja a aktuálnych dodacích termínoch. Vždy viete včas objednať tovar, ktorý sa už míňa, aby naši zákazníci v OBI našli to, čo práve hľadajú. Aktívne komunikujete s každým vedúcim oddelenia o aktuálnom stave tovaru.
S dôverou Vám zveríme:
Pri koordinácii zásob viete, či a kedy je potrebné tovar objednať. Vždy máte prehľad o zásobách a zabezpečujete, aby naši zákazníci mohli nakupovať všetko, čo potrebujú.
Prázdne regálové priehradky sú pre Vás nočnou morou, ktorá sa nikdy nestane realitou, pretože na svojom úseku máte prehľad o aktuálnom stave tovaru, číslach predaja a aktuálnych dodacích termínoch. Vždy viete včas objednať tovar, ktorý sa už míňa, aby naši zákazníci v OBI našli to, čo práve hľadajú. Aktívne komunikujete s každým vedúcim oddelenia o aktuálnom stave tovaru.
S dôverou Vám zveríme:
- prehľad o tovare na predajni
- zabezpečenie optimálnej dostupnosti tovaru
- vyhodnotenie údajov predaja a zásob
- starostlivosť o stav zásob v systéme tovarového hospodárstva
- skenovanie všetkých nulových stavov tovaru v celej predajni
- realizovanie aktualizácie plánu vystavenia tovaru na predajni
- kontrolu dodacích termínov našich dodávateľov
Dokážete čokoľvek, keď...
... ste priateľský/-á a Vaše práca je aj Vašim hobby
... máte komunikačné schopnosti a obchodného ducha
... máte skúsenosti v oblasti objednávania tovaru v maloobchode alebo veľkoobchode a rozumiete systému tovarového hospodárstva
... máte aspoň základné znalosti v sortimente pre domácich majstrov
... máte radosť z práce s ľuďmi a baví Vás práca v tíme
... je pre Vás zákazník na 1. mieste
... sa vyznačujete organizačnými schopnosťami a štruktúrovaným spôsobom práce
... viete pracovať s PC a aktívne ovládate MS Excel
... chcete pracovať od pondelka do piatka
... ste priateľský/-á a Vaše práca je aj Vašim hobby
... máte komunikačné schopnosti a obchodného ducha
... máte skúsenosti v oblasti objednávania tovaru v maloobchode alebo veľkoobchode a rozumiete systému tovarového hospodárstva
... máte aspoň základné znalosti v sortimente pre domácich majstrov
... máte radosť z práce s ľuďmi a baví Vás práca v tíme
... je pre Vás zákazník na 1. mieste
... sa vyznačujete organizačnými schopnosťami a štruktúrovaným spôsobom práce
... viete pracovať s PC a aktívne ovládate MS Excel
... chcete pracovať od pondelka do piatka
Benefity pre Vás:
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:
Pridajte sa do nášho tímu a staňte sa profesionálom v stabilnej nemeckej spoločnosti, pre ktorú sú zákazník a zamestnanec spoločne na prvom mieste!
Férový prístup a priateľský kolektív, aby sa človek cítil v práci príjemne a plnohodnotne sú v našej spoločnosti samozrejmosťou. Preto sa môžeme pochváliť veľkým počtom kolegov, ktorí u nás pracujú viac ako 10 rokov.
Keďže pre OBI predstavujú zamestnanci základ celej spoločnosti, môžete u nás rátať s množstvom benefitov, medzi ktoré patrí:
- zaujímavé finančné ohodnotenie navyšované každý rok
- 13. plat
- pravidelné navyšovanie mzdy po 1, 3, 6, 10 a 15 odpracovaných rokoch
- stravné lístky vo výške 6,25 €
- dochádzkový bonus vo výške až 300 €
- odmena za odporúčanie zamestnanca 200 €
- mesačný príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera
- zamestnanecká zľava na nákup tovaru v našich prevádzkach
- darčekové poukážky pri životných jubileách
- vernostné voľno naviac nad rámec dovolenky
- narodeninový darček
- pracovné oblečenie
- príspevok na pracovnú obuv 2x ročne
- príspevok na pranie
- Multisport karta
- férový prístup a priateľský kolektív
- príležitosti k profesnému rastu
- podpora osobného rozvoja
- odborné a produktové školenia
- teória a prax pod jednou strechou
Pridajte sa do nášho tímu a staňte sa profesionálom v stabilnej nemeckej spoločnosti, pre ktorú sú zákazník a zamestnanec spoločne na prvom mieste!
Poslať spoločnosti životopis
ID: 4809881
Dátum zverejnenia: 17.4.2024
2024-04-17
lokalita: Martin Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Nákupca Spoločnosť: OBI Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 232 EUR/mesiac