Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpredseda predstavenstva - Logistika dopravy
Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 EUR/mesiacOd 2500 eur mesačne
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úspešná obchodná spoločnosť cieliaca na integráciu dopravy postaví na čelo predstavenstva vedľa predsedu nového podpredsedu. Hľadáme skúseného odborníka z oblastí financií, logistiky dopravy a/ alebo sféry IT s históriou v riadení väčších projektov a/alebo riadenia spoločnosti a poskytovania služieb klientom.
Podpredseda predstavenstva pôsobí v podpornej funkcii predsedu spoločnosti a zastrešuje s tým súvisiace riadiace procesy.
spolu s predsedom zodpovedá:
vo vzťahu k valnému zhromaždeniu, výboru zástupcov akcionárov, predstavenstvu a dozornej rade za:
vo vzťahu k spoločnosti za:
Okrem iného sa podieľa na optimalizácii procesov v oblasti:
Podpredseda predstavenstva pôsobí v podpornej funkcii predsedu spoločnosti a zastrešuje s tým súvisiace riadiace procesy.
spolu s predsedom zodpovedá:
vo vzťahu k valnému zhromaždeniu, výboru zástupcov akcionárov, predstavenstvu a dozornej rade za:
- Vypracovávanie a predkladanie strategických plánov, obchodných a finančných plánov, ročnej účtovnej závierky, a ročnej správy o činnosti.
- Návrh organizačnej štruktúry a poriadku.
- Implementácia stratégií a dohľad nad ich realizáciou.
- Zodpovednosť za hospodárenie spoločnosti a dodržiavanie právnych predpisov.
- Riadenie a motivácia tímu, plánovanie zdrojov a komunikácia s externými partnermi.
- Optimalizácia procesov týkajúcich sa výdaja cestovných lístkov, vyrovnávacích platieb a IT infraštruktúry.
vo vzťahu k spoločnosti za:
- Dodržiavanie právnych predpisov, efektívne riadenie zdrojov a organizáciu práce v súlade s delegovanými kompetenciami predstavenstva.
- Riadenie interných procesov vrátane vytvárania predpisov, motivačného odmeňovania a strategického plánovania.
- Zabezpečovanie obchodných a právnych vzťahov, vrátane vyjednávania a uzatvárania zmlúv, a spoluprácu s externými orgánmi a audítormi
Okrem iného sa podieľa na optimalizácii procesov v oblasti:
- Aplikácie a hardwaru pri výdaji cestovných lístkov
- Vyrovnávacích platieb a uzávierok
- Offline režimu aplikácie
- Hardwaru s prepojením informačných tabúľ
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. a 14. plat pri plnení KPIs
- dovolenka nad rámec zákona
- motivujúce pracovné prostredie
- príspevok do tretieho piliera dôchodkového sporenia
- ďalšie výhody definované spoločnosťou
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Náš klient je obchodná spoločnosť založená s cieľom optimalizácie a digitalizácie systému prepravy v rámci banskobystrického kraja. Zabezpečuje marketingovú, prepravnú i tarifnú koordináciu zabezpečenia služieb a presahuje do celonárodnej prepravnej politiky. V rámci vytvárania stratégie pre svoju činnosť sa zapojila do projektu Catching-uP regions kde spolupracovala s inštitúciami Svetovej banky a Európskej komisie.Od roku 2021 pracuje na integrácii prímestskej autobusovej dopravy, mestskej hromadnej dopravy a železničnej dopravy do jedného systému a tým uľahčuje predaj cestovných lístkov, prehľad a nadväznosť spojení a prispieva k štandardizácii všeobecných prepravných podmienok.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ako podpredseda predstavenstva máte:
Osobnostné predpoklady:
- Skúsenosti so strategickým plánovaním a riadením veľkých spoločností v podpornej funkcii.
- Znalosť legislatívy a obchodného práva.
- Oboznámenosť s trendmi vo financiách alebo IT.
- Schopnosti v oblasti riadenia zmien, operatívneho riadenia, obchodného rokovania a ekonomického riadenia.
- Skúsenosti s riadením ľudí a pochopenie spoločenského protokolu.
Osobnostné predpoklady:
- Schopnosť prijímať a niesť zodpovednosť za rozhodnutia.
- Schopnosť efektívnej spolupráce a vedenia zmien.
- Vysoká presvedčivosť a diplomatické schopnosti.
- Schopnosť motivovať a ovplyvňovať tím k podnikateľskému mysleniu a riešeniu konfliktov.
- Vysoká morálna integrita a etické správanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 4814559
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Banskobystrický kraj Pozícia: Riaditeľ logistiky Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac